در مراسمي ويژه در محل ساخت بيمارستان تخصصي سرطان جنوب كشور از اوراق وقف جمعي رونمايي شد.
 
به گزارش راسخون، همزمان با عيد آسماني غدير خم، طی مراسمي در محل ساخت بيمارستان تخصصي سرطان جنوب كشور از اوراق وقف جمعي جدید رونمايي شد.
 
بر اساس این گزارش در این مراسم حجت الاسلام سید "اسماعیل حسینی مقدم" مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس، با اشاره به عقد اخوت مسلمانان در روز بزرگ عید غدیراظهار داشت: برابري و برادري مسلمانان يكي از آرمان هاي دين اسلام است كه در غدير نيز بسيار به آن سفارش شده است.
 
وی گفت:: مردم نيكوكار و ولايتمدار فارس و ساير نقاط كشور مي توانند با كمترين توانايي مالي، اين اوراق را خريداري كنندتا براي خدمت به برادران ديني خود گام بردارند.
 
وي از توزيع اوراق وقف جمعي در شعب بانك ملت خبر داد و افزود: اين طرح مورد تاييد مراجع تقليد و از ابتكارات پرافتخار سازمان اوقاف و امور خيريه است كه مورد استقبال ساير كشورهاي اسلامي نيز قرار گرفته است.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس تصريح كرد: به همت مردم نيكوكار و خيرانديش استان، اين طرح به سرعت اجرا شده و همزمان با عيد غدير خم، عمليات ساخت بيمارستان آغاز شده است.
 
گفتنی است مراسم رونمايي از اوراق وقف جمعي و آغاز احداث بيمارستان سرطان جنوب كشور، با حضور مدیران ارشد استان، خیران، واقفان و نيك انديشان، همزمان با عید ولایت و امامت در مجتمع بوعلی سینا شهر صدرا برگزار شد.
/2759/